barcelona
 
 
اولویت بارسا با خرید چه کسی است؟

گزارش روز: اولویت بارسا با خرید چه کسی است?

گواردیولا اهدافش را خیلی شفاف و روشن مطرح کرده و گزینه های مورد نظرش را مطرح کرده است . اولویت اول گواردیولا، جوزپه روسی است ولی به نظر می رسد که سانچس به نوکمپ نزدیک تر است

لینک های مرتبط

 

سایت گل- تیتو ویلانووا، دستیار گواردیولا در گفت و گویی  حقایق زیادی را روشن کرد و درمورد حضور بارسلونا در بازار نقل و انتقالات گفت:« بارسا  بازیکن بیشتری نمی خواهد، بلکه به بازیکنان کاملی نیاز دارد تا بتوانند به ما کمک کنند تا بهتر شویم.باید به دنبال بازیکنان متفاوتی در مقایسه با آنهایی که در اختیار داریم باشیم.»

بدین ترتیب می توان دریافت که بارسا در بازار نقل وانتقالات تابستانی به دنبال چه سبک بازیکنانی است. به نظر می رسد که درمیان نامهای متعددی که از احتمال پیوستنشان به بارسا خبرهایی به گوش می رسد، خرید سه نفر از آنها محتمل تر خواهد بود.

کاملا روشن است که جوزپه روسی در اولویت اول لیست گواردیولاست؛ در حالی که اعضای فنی بارسا نام این بازیکن ایتالیایی را در صدر لیست خریدشان قرار داده اند به نظر می رسد که الکسیس سانچس، بازیکن شیلیایی اودینزه به نوکمپ نزدیک تر شده است و حتی از روسی هم پیشی گرفته است.

ویژگی های جوزپه روسی:

1-استیل: گلزن تکنیکی

2-تاکتیک بازی: از راست به چپ

3- شخصیت: فروتن

4- جمع بندی: گزینه ای ایده آل

با این وجود نام گزینه دیگری هم مطرح شده است؛ سرخیو آگوئرو که این روزها شایعه جدایی اش از اتلتیکو روز به روز قوت می گیرد. بعید به نظر می رسد که او بتواند تمام خواسته های گواردیولا را تامین کند ولی بازی ساده و شیوه حرکت او در زمین مسابقه و دیدار مدیربرنامه های او با سران بارسا باعث می شود که نتوانیم نام او را در این لیست فراموش کنیم. آگوئرو ممکن است مبدل به انتقال جنجالی و تعجب آور بازار نقل و انتقالات تابستانی شود.

آنچه کاملا واضح به نظر می رسد این است که گواردیولا به دنبال بازیکنی است که پیش از این دررختکن بارسا نبوده باشد و می خواهد چهره تهاجمی تیمش را تقویت کند. در مرکز میدان سسک فابرگاس گزینه ایده آلی به نظر می رسد و از این سه مهاجم که نامشان مطرح شد هم به احتمال زیاد دو نفرشان به نوکمپ خواهند آمدو این طور به نظر می رسد که حضور آنها در نوکمپ هیچ مانعی برای مسی نخواهد بود. هر بازیکنی که به بارسا بیاید، لیونل مسی به درخششش ادامه خواهد داد.

ویژگی های الکسیس سانچس:

1-پپ از او چه می خواهد: بازیکن جناحی گلزن

2-تاکتیک بازی: حمله، حمله و حمله

3-قیمت: 27 میلیون یورو

4- بازیکنی که برای خریدش فروخته می شود:بویان

 

 


 


نظرات شما عزیزان:

میلاد
ساعت12:56---22 خرداد 1390
ااااااااا،به نظر من گوردیولا در بارسلونا دستش بسته است باید از این تیم بره همین الانپاسخ:shayad

رضا
ساعت12:51---22 خرداد 1390
فکر نکنم بارسا امسال در نقل و انتقالات خوب عمل کنه چون قدرت خرید ندارهپاسخ:آقا رضا این حرف هایی بود سر مربی تیم بارسلونا زد در ضمن بارسلونا نه بارسا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|+| نوشته شده توسط <-محسن حمزه ای-> در یک شنبه 22 خرداد 1390برچسب:, و ساعت 12:36 |
لينك باكس هوشمند مهر،افزایش بازدید،لینک باکس،افزایش امار،مهر باکس